Thursday 22 January 2015

YBK BERSAMA UTUSAN DAN KOSMO.


Satu Lucheon antara YBK dan Utusan Malaysia/KOSMO telah diadakan di Restoran Al-Rawsha, Kuala Lumpur. Pihak media yang ketuai YBhg Dato’ Zaini Hassan, Timbalan Ketua Pengarang Utusan Malaysia bersama dengan 11 orang editor kanan Utusan Malaysia dan KOSMO. 

Disamping menikmati makan tengahari, perjumpaan ini bertujuan meningkatkan lagi hubungan baik yang sedia terjalin antara YBK dengan pihak media khususnya dari Utusan Malaysia dan KOSMI. 

YBK yang diwakili oleh YBhg Dato’ Haji Zainal Abidin Sakom, Pengerusi YBK dan Datin Hajah Hartini Osman Pengerusi Sambutan Jubli Perak YBK, Haji Hamzah Jalli Ahli selaku Timbalan Pengerusi Sambutan Jubli Perak YBK dan Lembaga Pemegang Amanah YBK.
Dalam ucapan aluan Dato Zainal Abiidn Hj Sakom merakamkan terima kasih kepada pengurusan Utusan Malaysia dan KOSMO diatas kesudian hadir di sesi lucheon tersebut dan merakamkan penghargaan kerana sentiasa menyokong usaha YBK dan bersimpati dengan cabaran yang dihidapi YBK.  

Dato telah memberi sedikit perkisahan bagaimana YBK melalui, pahit getir dan cabaran YBK sepanjang tempuh 1990-2015. Dikesempatan tersebut YBK mewar-warkan tentang sambutan Jubli Perak YBK yang bakal diraikan menjelang Mac nanti. 

0 comments:

Post a Comment